İçinde pedofili var, sapkınlık var ve aşk hikayesi öyle mi? Aşk a dair bir şey yok, sıktı, sürüklemedi, samimi gelmedi zor okudum, beğenmedim ilk defa okudugum bir yazar bir daha okur muyum şüpheli...
İncelemeye baktım o kadar okuyan kişinin içinde bu kitapta pedofili var diyen bir elin parmağını geçmez geçmiyor. Herkes aşk var diyor da kimseye anormal gelmiyor mu anlamadım? Sanırım kitaba verilen puandan,yapılan yorumlara bakarsak okuduğunu anlamayan ya da normalleştiren o kadar çok kişi var ki. Ben sizin de bunu normal görmediğiniz ve belirttiğiniz için çok teşekkür ediyorum. Diliyorum ki herkes bu kadar bilinçli olur