Kitap samimiyet kokuyor. Ercan hoca o kadar samimi anlatmış ki anılarını yüreğinizle de okuyorsunuz kitabı aynı zamanda. O kadar güzel betimlemiş ki kitaptaki anılarını, sanki orada olup biten ne varsa siz de hemen köşede durup onları seyrediyorsunuz