Puan vermedi·264 syf.··
2019 1. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 02 Ocak 2019 17:07
Normalde öykü okuyucusu değilim. Ama ders çalışırken öykü okumak gerçekten zihni dinlendiriyormuş. Hele ki içerisinde Zweig psikolojik tahlilleri barındırıyorsa, kitabın içerisine girmeden edemiyorsunuz. En sevdiğim öyküsü-hepsi birbirinden güzel- alacakaranlık hikayesi oldu. Hayalimizdeki kişiye yüklediğimiz anlama aşık oluyoruz aslında. O tasvirlerimize uygun başka bir insan çıktığında yine gözümüz hayal kurduğumuz(özellikleri yakıştırdığımız) kişiyi arıyor nedensiz. Sanırım insan gerçekten ne aradığını bilmediği yollarda yürümeyi çok seviyor...
Karmaşık DuygularStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202113,1bin okunma
·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.