·651 syf.··Beğendi
···Okunma: 13 Eylül 2017 01:02 İmkansızın şarkısında anlatımından büyülenip, acaba bu kitap mi böyle yoksa Murakami mi böyle diyerek okumaya başladığım kitap. Zaten konusu da ilgimi çekmişti.İlginç kelimesi bu kitabı özetler sanırım. Başlangıç biraz sıkıcı geçse de devamı çok sardı. Murakami yi seviyorum sanırım bilmiyorum, yarattığı karakterleri çok sevip benimsiyorum. Her ne kadar çok beğensem de herkesin tat alacağı bir kitap olduğunu sanmıyorum. Son olarak imkansızın şarkısı ile kıyaslayınca vasat diyebilirim. Yine de okumanızı tavsiye ederim.