Puan vermedi·432 syf.··Beğendi
· Harika surukleyici bir anlatim var.Bir de tibbi anlatimlari cok iyi.Okurken icine girip yasiyormus gibi oldum.Kapitalist duzende doktorlarin yasadigi her calisma sekline de deginilmis hepsine bir goz gezdirebiliyorsunuz.