Bu kitap bence overrated bir kitap.Okumadan once cok bos kaldiysaniz ve fazla seceneginiz yoksa değerlendirin.Klasiklerden biri olarak degerlendirilmeye alinmasinin sebebi bence her insanin icinde olan libido.Yoksa dikkat ceken bir yani manali bir hikaye olmadigini dusunuyorum.