·295 syf.··Beğendi
···Okunma: 05 Ocak 2019 07:03 Kadının dramı her yerde aynı. İsimler değişiyor, zaman ve mekan değişiyor; değiştirilemeyen tek şey töre. Ataerkil yapılar. Değer verilmeyen kadının rahminde büyüdüğünü, canlandığını unutan Ataerkiller ve onlara çanak tutanlar! Kadını okutmazsınız; ama doktora kadınınızı götürdüğünüzde ilk sorduğunuz "baaaayaaannn toktur var mığğ"! Doğurganlığı azalacak diye zorunlu sezeryana alınmış kadına saldıranını mı ararsın yoksa doktora saldıranını mı! Korkudan, bir önceki doğumunda mecburi sezeryan olduğunu saklayıpta normal doğurmaya çalışan kadın mı ararsın! Canları hiçe sayılmış kadınlar! Adam olamamış adamların kaç çocuğunuz var dendiğinde kızları saymadan sayı verenler! Çocuk gelinler! Babadan kaçıp gelin olmayı kurtuluş bilen, evcilik oynayan/oynatılan çocuklar! Sizin vebalinizi nasıl ödeyebiliriz kurtaramazsak? Tabuları da yıkacak olan bizleriz. Ataerkilliği de kenara bırakacak!