Puan vermedi·160 syf.··Beğendi
···Okunma: 10 Temmuz 2018 16:46 Ah hayat ,ah kör insanlık,ah şu son pişmanlık...
Yeni bitirdim kitabı hani derler ya "tüylerim diken diken oldu" diye aynı o vaziyetteyim şu anda.
Ne büyük bir ibretlik hikayedir o öyle. Lise zamanlarında başından sıkılıp devamını getirmediğim bir kitap yıllar sonra da olsa okumak nasip oldu sizde geç kalmadan okuyun görünen ile gerçek arasında nasıl fark var bir görün.