Kitabı ilk elinize aldığınızda çok kalın duruyor fakat okumaya başladığınızda inanın anlamıyorsunuz. Hep merak ettiğim konulardıo zamanlarda endülüs ve osmanlı. İnsanların ispanya da o dönemlerde ne kadar acı çektiğni ve eğitimin adaletin kötü ellerde nasıl bir yıkıma neden olduğunu görüyoruz. Keşke bu kitabın filmi yapılsa osmanlı askeri çok hoşuma gitti. Bu arada bu kitap bittikten sonra kesinlikle efsane kitabını okuyun.