Kitabı severek okudum fakat içinde birçok bilimsel terim var. Normalde fiziğe ilgim olmadığı için terimlerin beni sıktığı zamanlar oldu. Fakat yazar terimlerle yeteri kadar açıklandığına ikna olduğunda sadece hikayeyi anlatmaya odaklanmış. Bu yüzden bir kısımdan sonrası çok daha keyifliydi.
Okuyacak değişik türde kitap arayanlar veya bilim kurgu romanı okumayı sevenlere öneriyorum.