Yazarın dili ve anlatımı akıcıydı.
Okurken insanı bazı şeyleri sorgulamaya yöneltiyordu. Yazar bilim kurgu olay örgüsünde politik eleştirisini de aslında değinmek istemiş ve bence sınıf ayrımını, yönetici konumundakilerin düşünce özgürlüğüne izin vermeyişini maymunlar üzerinden çok iyi anlatmış.
İthaki Bilim Kurgu Klasiklerinden okuduğum ilk kitap. Diğerlerini de oldukça merak ediyorum.