Puan vermedi·400 syf.····Okunma: 06 Ocak 2019 18:38 Gençlik kitabı olduğunu bilmeden aldığım bir kitaptı. Konusu ırkçılık üzerine güzeldi ama o anlatımı yazma şekline sinir oldum. Mahalla ağzıyla yazılmış, argo, küfürün fazla olması açıkçası beni rahatsız etti. Bitsin sırf elimde sürünmesin diye 2 günde okuyup bitirdim. Kitaplarda argo ve küfür olmasın lütfen