Puan vermedi·400 syf.··
2019 2. kitabı
·
26 saatte okudu
·
Okunma: 06 Ocak 2019 18:38
Gençlik kitabı olduğunu bilmeden aldığım bir kitaptı. Konusu ırkçılık üzerine güzeldi ama o anlatımı yazma şekline sinir oldum. Mahalla ağzıyla yazılmış, argo, küfürün fazla olması açıkçası beni rahatsız etti. Bitsin sırf elimde sürünmesin diye 2 günde okuyup bitirdim. Kitaplarda argo ve küfür olmasın lütfen
Sessiz Kalma!Angie Thomas · Yabancı Yayınları · 2017722 okunma
·
3 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.