Puan vermedi·223 syf.····Okunma: 07 Ocak 2019 00:09 Gogol’la ilk tanışmam oldu. O kadar güzel öyküleri var ki içerisinde anlatımı da akıcı olunca seve seve okuyorsunuz. En çok Portre ve Palto öykülerini beğendim. Okurken öykülerin içine dalıyorsunuz ve bittiğinde hoşnut bir şekilde iyi ki okudum diyorsunuz . Ben çok beğendim iyi ki okumuşum :))