Uzun bir zamandan beri beklediğim Köle nin devamı nihayet çıktı. Çıktı diyorum çünkü hakikaten çok uzun bir zaman bekledik okumak için. Şu an okuduğum için çok mutluyum.
"Hayal ettiğin kadardır herşey" diyen sevgili @isilcakitaplar ı bu Köle kitabı ile tanıyıp sevmiştim. Hatta ilk #sokakkitaplarının baskısıyla okumuş ve kalemine hayran olmuştum. Sonra öyle güzel karakterleri olan bir seri yazdı ki onu da çok sevdim. Artık bu kitabın devamı gelmeyecek galiba diye düşünürken, sevgili yazarımız sevenlerine iki kitapla sürpriz yapmış. Ne iyi yapmış.
Gelelim #köleintikam 'a
İlk kitapta tanıştığım ve bana her duyguyu yaşatan Jaymie ve Edward' ın malesef trajik bir şekilde öldüğünü öğrendim. Ciddi bir şok yaşadığımı itiraf ediyorum. Onlar o kadar sıkıntı yaşadılar, kavuşmak için. Yazık olmuş...
Neyse ikinci kitap
da Jaymie ve Edwardın oğlu Steve ve kızı Mira anne ve babasına yapılanların intikamı ve haklarını geri almak için verdikleri mücadele anlatılmış. Gerçi bu bir intikam hikayesi olsa da okurken çok güldüm, çok eğlendim. Eski bildiğimiz karakterkerin yanında çok başarılı karakterler vardı. Kaleminize sağlık Işıl Hanım. Beklediğimize değmiş ama intikam içinden intikam çıktı ve kitap öyle bir yerde bitti ki yine heyecanla devamını beklemek bize düştü.Gerçi
bu sefer çok beklemeyeceğiz çünkü kitap hazırmış.
İntikam-Aşk çıkar çıkmaz okuyacaklarım arasında. Türünü sevenlere okumak isteyenlere tavsiye ederim.