Aslında salt iyi veya salt kötü diye bir şeyin olmadığını herkeste biraz biraz diğerinden olduğunu, bir insanın iyilik yapması için bir sebebin olmasına gerek olmadığı gibi kötülük yapması için de bir nedenin olması gerekmediğini görüyorsunuz kitapta. Hissediyorsunuz.
Tiyatrosunu da izlemenizi tavsiye ederim..