“Ben demek yakışmaz burada sen var iken; düşer mi söz söylemek, sevgili söylerken?(Billure)
Sevgiliye vuslat yaşarken vedalaşmak da nedir ya Rabbi!.. Gülmek gereken zamanda ağlaşmak da nedir ya Rabbi? (Alkala) ”
Tarih anlayamayıp sevemeyen biri olarak başladım okumaya. Bilmediğimiz nice gerçekleri öğreten, tarihe ısındıran, o günleri yaşıyormuşcasına bizide içine alan bir kitap. Tarihe ilgimi bu kitapla artırmaya başladım. Tavsiye ederim. İskender Pala’nın ŞAH&SULTAN kitabını da es geçmeyelim. Bu seride sıradaki kitabımız o. Sağlıcakla.