Çok akıcı gelmedi bana. Çok fazla karakter vardı lakin hiçbiriyle bağ kuramadım. Daha çok aile hikayesiydi. Aşk kısmı çok zayıftı. Hatta yok gibiydi. Gizem de çok ilginç gelmedi. Kim yapmış diye büyük merak duymadım. Yazarın okuduğum ilk kitabı bakireden sonra biraz hayalkırıklığı oldu. Daha etkileyici bekliyordum.