·80 syf.····Okunma: 08 Ocak 2019 03:35 Kitap güzel başladı ve güzel bitti ama ben nedense 3. Kişi ağzı ile anlatımından çok sıkıldım,ve 75 sayfalık kitabı zar zor bitirebildim. İçinde güzel hikayeler de buluyor. Birde stefan'nın yaşam şeklini o hikayeler arasına serpmiş olduğunu hissetim.
Şimdiden iyi okumalar :)