Biri hakkında ne bilirsek onu sahiden tanımış sayılırız kitabın en sevdiğim cümlesi bu . Ne kadar derin , anlamlı , düşündürücü . Kitabı çok sevdim Nermin YIldırım‘la bu kitapla tanıştım . İyiki okumuşum .
DokunmadanNermin Yıldırım · Hep Kitap · 201711,6bin okunma