·56 syf.··Beğendi
···Okunma: 08 Ocak 2019 21:08 Okuduğum altıncı Stefan Zweig kitabı oldu. Ve yine beğendiğim üzerine düşünmem gereken bir kitap. Saraydaki konumundan düşürülen ve sürgüne gönderilen bir kadının eski mevkisine ulaşmak için verdiği çaba ele alınmış. Stefan Zweig kitaplarını okuyanlar bilirler. Kitaplarında baskın olan bir duygu vardır. Bu kitapta da "yalnızlık ve yalnız kalma korkusu" ön planda. Onun dışında hırs,saygınlık ve beğenilme arzusuna da yer verilmiş. Öyle bir kadın düşünün ki ölürken bile ölümünün konuşulmasını istiyor. Kitap hakkında daha fazla ipucu vermeyeyim. Sonu da gerçekten harika bitiyor. En sevdiğim Stefan Zweig kitabı olamasa da en sevdiklerim arasına girmeyi başardı