·320 syf.··Beğendi
···Okunma: 08 Ocak 2019 00:05 Tamamen rastgele denk gelip, 3 kitaplık serinin tamamını aldıktan sonra hemen başladım bu kitaba. Tarihin bilinen yönlerini; kendi kurgu dünyasıyla birleştirip çok güzel yorumlamış yazar. Kitabın içinde tarihe damga vurmuş büyük isimler, kurgu öğeleri içerinde o kadar güzel yerlere konumlandırılmış ki; bu kadarı da olmaz, saçmalık vs. diye yorum yapılmasına fırsat verilmemiş. O kadar ki gerçekten böyle şeyler olmuş/oluyor olabilir diye düşündürüyor okura. Merakla okuttu kendini, sıkıldığım tek sayfası olmadı. Devam kitabında da aynı etkiyi bırakması halinde; kesinlikle önemli kurgu yazarları arasında olacak benim için.