Çok güzeldi. Özellikle fantastik özlediğim bu dönemde ilaç gibi geldi. Yazarın diğer kitaplarına göre daha umutlu ve neşeli bir havası vardı. Bunda en büyük etken tabiki Raedon karakteri. Öyle hayat dolu, kararlı ve iyimser bir karakter ki. Ancak kitap biraz basit olmuş. En azından diğer serilere göre. Ayrıca kolaylıkla seri de olurmuş. Neden tek kitapla kalmış ki. Ucu açık durumlar kaldı. Keşke devamı olsaydı. Sanderson okumak her zaman büyük keyif.