Okuduğum ilk Atsız kitabidir kendisi...bi daha okur muyum bilemedim...tamam donemine gore cesur bi yapit olmus ama kadini asagilayan(halide edip)cinsiyetçi bazi hakaretvari kısımları beni rahatsiz etmisti...kurgusu ustalik kokuyor...etkisi ise tartisilmaz.