Puan vermedi·432 syf.····Okunma: 09 Ocak 2019 23:32 İnsanı hayrete düşüren,gözünde canlandıramayacağı hatta insana çirkin bile gelebilecek bir konusu var fakat yazarın dili o kadar ustaca ve akıcı ki alıp götürüyor sizi, bir bakmışsınız kitap bitmiş.Bildiğimiz Ayşe Kulin kitaplarından çok farklı bir kitap olmasına rağmen bildiğimiz Ayşe Kulin kitapları gibi okuması keyifli.Uzun zamandır Ayşe Kulin okumayan biri olarak kitabı bir solukta okudum tüm ön yargılarıma ve değerlerime ters düşen konusuna rağmen.