·68 syf.··Beğendi
···Okunma: 10 Ocak 2019 19:20 Şu an ağlıyorum nedenini bilmiyorum. Böylesine bir duygu yoğunluğundan ağlayarak okudum zaten. Mükemmel bir şeydi, evet şeydi. Çünkü bu benim için bir kitaptan fazlasıydı. Şimdiye kadar okumadığım için kendime acıyorum. Mutlaka okuyun