Çok sevdiğim, severek okuduğum, kitaplarını başucu kitabı olarak gördüğüm, gönlünün kalemi kadar berrak olduğunu düşündüğüm ablam bu kitabıyla Yine düşündürdü, hislendirdi, nefis muhasebesine zorladı, üzdü ve kitabı bitirdi. Allah razı olsun, saatlerimizi kurdu.
Ayşegül Genç