·163 syf.··Beğendi
···Okunma: 09 Ocak 2019 00:29 Unutulan unutulmuşluğu anımsatan,zarif,naif,sade ve örselenmiş duyguları dile getiren hoş bir roman.Yanlış ta olsa doğru da olsa ki bu tartışılır (yorumlara binayen söylüyorum); kitapta yaşananlar güncel karakterimizi , aile içi boşluklarımızı ve sığ duygularımızı gözden geçirmemizi sağladığını düşünüyorum...
Ben okurken sürekli kendimi bir karakterin yerine koyduğumu ve o karakterin gözüyle konuya daldığımı fark ettim.
Okunması kesinlikle zaman kaybı değil.
Yazarın Emeğine Sağlık