Livaneli hayranı olarak; Bu kitabı ilk okuduğumda bu kadar geç okuduğum için pişman oldum.Toplumun ırkçılığı ve önyargıları sonucu hayatını kaybetmis onlarca insanlardan sadece biri Nadia.Muhteşem duygu yüklü ve insanın içini acıtan bir kitap.
“yanımda olmanı istiyorum diyemediğim için bu yağmur içimi ıslatıyor dediğimi nasıl anlamaz? düpedüz, sarıl bana dedikten sonra sarılmanın ne anlamı kalır!”
“adalet tartışmaya açıktır. güç ise ilk bakışta tartışılmaz biçimde anlaşılır. bu nedenle gücü adalete veremedik, çünkü güç, adalete karşı çıkıp kendisinin adil olduğunu söylemişti. haklı olanı güçlü kılamadığımız için de güçlü olanı haklı kıldık.”