7/10
·318 syf.··
Beğendi
·
2019 3. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 13 Ocak 2019 13:52
Uzun süredir kitaplığımda beklettiğim kitabı sonunda okudum fakat okurken kitabın çok abartıldığını düşündüm en azından benim açımdan.Evet güzel tarihsel bir kurguya sahip ama herkesin ilgi duyduğu okuyabileceği türden bir kitap olduğunu düşünmüyorum.Tarihsel kurgulara merakınız varsa ve Ömer Hayyam,Nizamülmülk,Hasan Sabbah ve tarikatı ayrıca İran tarihiyle ilgiliyseniz ve konu hakkında bir şeyler biliyorsanız okumanızı tavsiye ederim. Kitap 4 bölümden oluşuyor.İlk iki bölümde Ömer Hayyam’ın Hasan Sabbah’ın,Nizamülmülkün tanışmalarını ve bu çevrede gelişen olayları okuyoruz bu bölümü daha çok sevdim. Üçüncü ve dördüncü bölümde Benjamin adlı bir Amerikalının Ömer Hayyam’ın yazmış olduğu “Rubaiyat”ın peşine düşmesi,başına çeşitli hadiselerin gelmesini ve İran ‘ın demokrasi savaşını okuyoruz.Beklediğimden çok farklı bir sonla bitti roman.İlk sayfasında Titanik gemisinden bahsetmesine rağmen olayların buraya geleceğini ben tahmin edemedim. Keyifli okumalar..
SemerkantAmin Maalouf · Yapı Kredi Yayınları · 202574,8bin okunma
·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.