9/10
·299 syf.··
2019 4. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 13 Ocak 2019 02:15
〰️Tarık Tufan’ın yazdığı kitabı okumak bana hep bir insanın içinden konuşmalarına kulak kesilmek gibi gelmiştir. Hani bazen deriz ya keşke aklından geçenleri anlayabilsek diye, her kitabını okuduğumda işte onu bana yaşatıyor. Karşımda biri var ve ben onun aklını okuyormuşum, kalbinden geçenleri anlıyormuşum gibi oluyorum. Kitabın kurgusu çok başarılı. Kurgusal bakış açılarıyla aslında üç kitap olabilecekken tek kitapta anlatılmış gibi olmuş. Konu olarak zaman zaman popüler dizilerden bir sahneyle karşılaşıyor gibi olsanızda kitabın tamamını göz önüne aldığınızda o durum da rahatsız etmemeye başlıyor. Kitabı okuduktan sonra hayatta hiç birşeyin göründüğü gibi olmadığını, önyargılarımızdan ve çoğunluğa göre genellemeler yapma hastalığımızdan kurtulmamız gerektiğini bir kez daha hatırlamış oluyorsunuz. Geçmiş ve gelecek arasında çok şaşırtıcı detayların hatta helezonik bağların olabileceğine ihtimaller vermeye başlıyorsunuz. Kitabın akıcılığı çok iyi, 300 sayfalık bir kitap ve ben 3 günde bitirdim. Çok fazla altını çizdiğim cümleler oldu. Sevdiğim kitaplarda nedense ben hep sonlarını sevemiyorum ve bunda da sondan pek memnun olmadım :) Söylenmek isteyipte söylenemeyenler, akıl ve vicdan arasında gidip gelmelere dair kitapları seviyorsanız, okumanızı tavsiye ederim.〰️
DüşerkenTarık Tufan · Profil Kitap Yayınları · 20188,5bin okunma
·
13 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.