Bitirdikten sonra şöyle durup etrafınıza bakıyorsunuz . Günümüz dünyasından birçok esintiyi barındırıyor içinde. İnsan ilişkilerinin duygusuzluğu, aileden uzaklaşma ,günü birlik ilişkiler. Bireyselcilik; sadece kendi mutluluğundan haberdar olan ve diğer her şeye gözü kapalı insanlar . Vahşi miyim yoksa Alfa beta mi oturup düşünmek istiyor insan !