·96 syf.··Beğendi
···Okunma: 15 Ocak 2019 18:07 An itibari ile bitirdiğim ve buraya not düşmeden edemediğim muhteşem umay umay kitabı. Bir kaç kelime yazmadan önce kitaptan, sizlere diyeceğim bir notum var ; pert bir ruha , çökmüş bir içe, felç olmuş bir kalbe sahipseniz bu aralar,üstüne bir de umay okumayın. ben yaptım. bu sebepten muzdaribim. duracak mıyım ? hayır. zira ikinci kitabı bekliyor yanımda. neyse hadi birkaç cümle karaliyim:
"kar yağacak, kış sözcükleri bulabilmek için yalnız yürümeliyim. "
"bilmiyorum. tuhaf bir hediye aldım sanki, onu almaktan hep korkmuştum. "
"birbirimizle hiç ama hiç konuşmadığımız sözcükler var ya.. ben onların sırça köşkünde partiler düzenliyorum."
"her aşk bir orospu yaratıyor. "
hadi bu kadar benden.