'' Babalar, alınlarımıza yazılmış yalnızlıklardır''
Baba-oğul ilişkisini anlatan kitapta aslında her şey ömrü yollarda geçen Aziz Bey' in bir kaza sonucunda ayağını kaybetmesiyle başlıyor. Baba mutlulugu, yaşam enerjisini, inanma duygusu gibi bir çok duyguyu ayağıyla birlikte o kazada bırakmış.
Sadelik içinde kendi hikayesini anlatan yazarın kitaptaki tasvirleri o kadar güzel ki sanki bi yere oturmuş dinliyor gibi hissediyorsunuz. Yer yer kendi hayat hikayenizden bir şeyler buluyorsunuz. Türküler eşlik ediyor, Okudukça boğazınız düğümleniyor, bütün duyguları hissettirip içimizde yolculuk yaptırıyor, Gömüden geçerken vitesi küçülttürüyor..