(Güneş doğana ve batana dek okudum.)
Sanki katil banada;
Biliyorum ne düşündüğünü,
Nezaman uyuduğunu,
Nereye gittiğini,
Nereye gideceğini,
Seninle bir randevumuz var, Bay Ferhat diyordu. :)
Okurken olaylara dahil oluyorsunuz kesinlikle tavsiye edilebilir bi roman .