·77 syf.··Beğendi
···Okunma: 18 Ocak 2019 12:28 İnanılmaz sürükleyici ve etkileyiciydi stefan Zweig kendi üslubunda anlattığı hikayesinde betimlemeler sayesinde oradaymış hissine kapılıyorsunuz. Bence kitap okumayı sevmeyen birine hediye edilecek bir kitap bu. Eminim bu kitabı okuduğunda kitap okuma heyecanına kapılıp kitap bağımlısı olacaktır. İyi okumalar dilerim