Kitabı dün okudum. Yazarın üslübunu sevdim, zorlama birkaç paragrafın haricinde gayet akıcıydı. Kitabın ilk bölümünü elime aldığımda biraz şaşırdım doğrusu, çünkü sayfalar üçe bölünmüş ve diyaloglar şeklindeydi. Bırakmayı düşündüm, metin biraz ilerlediğinde içine aldı beni. Ve sonra hiç bırakmadan okudum. Sürpriz bir sonla bitti. İlk bölümdeki yorgunluğum romanın sonunu görünce geçti gitti, iyiki okumuşum dedim. Özellikle edebiyatta klasik kurgu anlayışından sıkılanlar için tavsiye ederim. İyi okumalar. #ibrahimaslaner #düşdüşeuğultular #roman