Üzülerek belirtmeliyim ki bu kitap ufak tefek bilgiler dışında çokta geçmişi anlatamıyor. Sorun marco Polonun kullandığı dil ve hep aynı cümleleri kullanması. Okuyup bitirdikten sonra bu kitabın size ne kattığını düşünürseniz aklınıza sadece Kubilay han kalır. En detaylı anlattığı konu ise kubilay han’ın haberleşme ağı. Bunun 3 katı büyüklüğünde ibni battuta’nın seyahatnamesini okudum hiç sıkılmadım. Ama bu kitap daha kısa olmasına rağmen 70 sayfasından sonra çok sıkıcı. Görülen yerler sadece 5 satırlık paragraflarla anlatılmış. Tavsiye edermisin diye sorarsanız hayır! Zaman kaybı. Sadece tarihten okuyacak bir şey arıyorsanız can sıkıntısına gider.