Puan vermedi·60 syf.··Beğendi
···Okunma: 14 Ocak 2019 14:29 Yurtdışı ve yurtiçi seyahatlerine çıkabilmek için inanılmaz bir dürtü hissettiğim şu sıralarda okudum bu kitabı.Kitap bittiğinde verilen mesaj şekillenmedi.İyice idrak edebilmek için biraz zaman gerekiyormuş.Kişinin kendini tanıyabilmesi için kendinden çıkması,dışarıya bakma hevesi ama aslında kendini bir yerde bulabilme umudu..Her insanın hayali, kendi gerçek yolculuğunu bulabilmek.Ama uzun ama kısa.Hakikat ile hayal buluşmuşsa, zaman ne farkeder ki..Velhasıl okuyun bu kitabı.Yaklaşık bir saatte bitiyor.Ama yorumlama süreci kişiden kişiye değişmekle birlikte biraz uzun.