·224 syf.····Okunma: 20 Ocak 2019 20:52 Bir adam ve İki kadın arasında geçen yıllar. Tek cümlelik özeti kitabın bu. Yüzeysel. Fakat kitabı bir okumaya başlıyor ve kendinizi durduramıyorsunuz. Gerilim mi var? Hayır. Aksiyon mu var? Hayır. Sadece Alex isimli bir mimarlık öğrencisinin Sonja ve Alex'e aşık Iwona arasında geçen yıllara dağılmış hikayeyi okuyorsunuz. Hikayede entrika mı var? Hayır. Kavga gürültü mü var? Hayır. Vıcık vıcık aşk betimlemeleri mi var? Katiyen hayır. Peki ben bu kitabı neden elimden bırakamadan okuyup bitirdim. Sonunda bir woww çektim bunu kendime de soruyorum. Hatta kitabı okurken defalarca sıkılacak mıyım acaba diye kendimi yokladım. Aksine silip süpürmek istedim bir an evvel hatta kafamda filmini dahi çektim. Vardığım kanı ise yazarın başarısı oldu. Bu kadar bilindik bir konuyu okuru da yanına alıp bir güzel anlatmış. Kısa kısa cümleleri ile atlı kovalar gibi sayfa sayfa bitiverdi kitap. Bu kitaptan sıkılacak çok az insan olacaktır tahminimce. Harikaydı.