Kitap Seçimindeki Tuhaf Karşılaşmalar
Elime aldığım kitapta mutlaka o hafta ya da o ay içinde yaşadığım bir duygunun tarifine rastladığımda çok şaşırıyorum..Bu nasıl bir eş zamanlılık?Sizler de yaşıyorsunuzdur ;ne zaman elime bir kitap alıp okumaya başlasam mutlaka o zaman çerçevesinde düşündüğüm ya da düşünüp de anlam veremediğim olay,durum ya da anıların bir benzerini buluyorum...Nasıl da büyülü bir dünya kitaplar...Sizlere de oluyor mu?Tam da o kitabı o gün ,o hafta ya da o ay bize seçtiren ne oluyor?Uzun zamandır bende böyle,umarım da bu şekilde devam eder...Bunu açıklayabilecek olan var mı?Sadece buna dair duygularımı paylaşmak istedim.....Herkese iyi okumalar:)