Hayvan Ayırımı Yapanlar
Çocuklarına hayvan sevgisi aşılamak isteyen ya da sorumluluk duygusunu ve hayvanlarla dostluğu öğretmek isteyen bazı ebeveynlere söyleyeceklerim var...Köpek,kedi bakımını zor buldukları için çocukları için eve tavşan,kuş,balık,hamster alan aileler var.Bu hayvanların da canı var,oyuncak değiller ki...Aynı özeni bu hayvanlara da göstermemiz gerekiyor...Nasıl ki köpek ve kediyi evde günlerce bırakamıyorsak balığı da fanusun içinde bırakıp bir yere gidemeyiz...Balık ve kaplumbağa için akvaryum yerine fanus tercih edilmesi zaten birinci hata ,ona değinmiyorum bile...İkinci hata da bu hayvanların canını önemsemeyip(tavşan,balık,hamster,kaplumbağa)eve bırakmayı göze almak...Acil işi çıktığı için gittiğini söyleyen kişilerle karşılaştım.Çocuklara iyi bir deneyim yaşatmak isterken tam aksine sebep olmayın arkadaşlar!Zaten özenli,incelikli davrananlara ve hassasiyet gösterenlere sözüm yok...Çevremizdekileri uyaralım,bu da su,mama vermek kadar hayati bir konu hayvanlar için...