Doğadaki Dostlarımız Hayvanlar İçin
Gündemdeki haberlerden dolayı çok üzülüyorum...Elimden somut bir eylem gelmiyor ama buraya yazarak duygularımı dökmek istedim..Yok etmek çare değil ,başka çözümler de bulunabilir...Dünyada zarar gören insanlardan,hayvanlardan,ormanlardan utanıyorum...Her şeyin iyi yönde değişmesini diliyorum...Yeterli değil ama yazmazsam daha da suçlu hissedeceğim...Konuşmayıp yazmamak da çare değil...En azından bunu yapalım...Hayvan olsaydık ,yakında başımıza neler geleceğini bilmeden dolanıyor olsaydık diğer canlıların bizi savunmasını istemez miydik?İsterdik,o yüzden bireysel olarak elimizden geleni yapmalıyız...Susmak vicdanımı rahatsız ediyor...Ben de yazıyorum ve onlara iyi dileklerimi iletmektan başka bir şey yapamıyorum...