Üzüldüğümde,çok kaygılandığımda ya da hüzünlendiğimde beni avutan bir söz var,sizlerle de paylaşmak istedim:
Şu cümleye yakın:''İnsanoğlu,bir damla kan,bin endişe''(Alıntı)Nerede okuduğumu,kime ait olduğunu tam olarak hatırlamıyorum ama bugün size de ışık olsun:)