Arkadaşlar geçenlerde bir kişisel gelişim kitabında rastgele bazı iyilikler yapmanın insanı ne kadar iyi hissettirdiğinden bahsediyordu.Dünyanın,insanların,doğanın...hepimizin gülümseten an'lara ihtiyacımız var ve buna nasıl katkıda bulunabileceğimizi birlikte düşünebiliriz.''İyilik bul iyilik yap''filmindeki gibi bu güzellikler önce bir kişiyle başlar ve birinden diğerine herkesi değiştirir,tüm toplumun da dünyanın da gidişatına bir katkıda bulunur.Örnekleri hep beraber bulup birbirimize yapabileceklerimizi hatırlatalım...Küçük gibi görünen ama ihtiyacı olan insanlar için kader değiştiren iyilikler bunlar;sizler de isterseniz örnek verin,bu zincire katkınız olsun!Örnek:''Önemli bir sınava hazırlanan birine cesaret veren bir telkinde bulunmak,çok derdi olan birini can kulağıyla dinlemek(o insanı sadece dinlemek bile o kişinin acısını alır),trafikte birine yol vermek,bir çocuğun gülümsemesine sebep olacak bir çikolata hediye etmek,güzel bir kitabı başkasının okumasına da vesile olmak için otobüste,vapurda,bankta bırakmak....devamını sizden bekliyorum...Diğer insanları sevindirip mutlu ettikçe belki onlar da başkalarını mutlu eder ve kötülükler azalır,kim bilir?Dışarıda herkes o kadar öfkeli ki;içimden bu iletiyi paylaşmak geldi,sevgiler:)