Havalar soğuyunca zaten çaresiz durumda olan hayvanlara bu günlerde biraz daha göz kulak olsak ,dünyayı daha iyi bir yere getirmiş oluruz...Artan yiyecek,su,kutu,battaniye....Elimizden ne geliyorsa yapalım...Çöp atarken kesici maddeyi sararak atmak da bir farkındalıktır...Arabaları çalıştırmadan beş dakika beklemek de yaşamlarının devamını sağlamaktır...Her adım çok büyük bir adımdır.Ne için olursa olsun;İnsan ,hayvan ya da çiçek...doğadaki bütün canlıların el ele verdiği bir dünya düşlüyoruz hepimiz...Elimizden geldiği kadar hayvanları beslemeye,onları korumaya çalışalım!Bu konuda 1000 kitap dostlarımdan eminim ama çevremizdekilere yaymak açısından hatırlatmak istedim.İlk başta bu söylediklerimi anlamsız bulan kişiler şimdi evlerinde hayvan bakmaya başladı...Çevremizin bilinçlenmesi için elimizi taşın altına koyup uyarmaya devam edelim...