Puan vermedi·111 syf.····Okunma: 21 Ocak 2019 14:15 · Meursault ' in annesinin ölümüyle başlayan okuması akıcı ve bir çırpıda biten bir kitap. Kitabı okurken birçok yerde insan neden bu kadar vurdumduymaz olabilir diye hayıflanmadım değil. Yaşadığı olaylara çevrenin beklediği gibi tepki vermeyişi onu toplumun gerisine itiyor. Beklenilen duyguyu hissetmiyor. İdam cezası verildiğine büyük bir sakinlikle karşılıyor (bu kitaptan önce Bir idam mahkumunun son günü kitabını okuduğum için bu çok tuhaf geldi bana ). Her türlü yolun sonunun ölüm olduğunu düşünüyor bunun nasıl olacağının bir önemi olmadığını ifade ediyor. 1957 yılında Nobel Edebiyat Ödülünü almış bir kitap ve okunması gereken bir yapıt.