·440 syf.····Okunma: 21 Ocak 2019 23:19 Çok güzel bir kitapdı. Emrenin soğukluklarına ve Meleğin hissizliğine rağmen O aşkı hiss etdim ben... Böyle soğuk adamları sevdiğim için belkide çok hoşlandım. Güzel bir kitap. Tavsiye ederim. Kesinlikle zaman kaybı değil.