Kendimden sıkıldım bu aralar. Ben,bana tahammül edemediğim günlerdeyim şimdi.. Bıraksalar devrileceğim... Her şeyi, tıklım tıkış içime atmışım. "Ulan ben de insanım, her şey bir yere kadar" diye inim inim inlediğim günlerdeyim. Başkalarını tamamlamak için, kendimizi yarım bıraktığımızı yeni yeni farkediyorum, üzgünüm. Başımı taşlara vurduğum günlerdeyim.
··1 alıntı·
4.436 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Sıkılırsak yürürüz nasılsa, elimde frenin kolu Çantam boş, yüküm kafam; kafamda bir ton soru Biletim yok, pusulam kırık; kıçımda bol pantolon Haritam yırtık pırtık, soluk zaten tanımadım hiç sağı solu
Güzelmiş