8/10
·164 syf.··
Beğendi
·
2019 3. kitabı
·
10 günde okudu
·
Okunma: 22 Ocak 2019 22:01
Yekta Kopan; şahsına ilgi duyduğum,merak ettiğim,hoşuma giden güzel bir insan.İlk kez bir kitabını okuduğum, o kibar-beyefendi adamin yeri geldiğinde argoyu da kullanabilmesi açıkçası hoşuma gitti.Dedim ki, bir insanda (bir yazarda) her şeyden biraz olmalı.Kitapta yer alan kısa öykülerde babasına özlem duyan,bol bol sigara içen-bence- tam manasıyla "yarım kalmış bir insan"ı anlatan hikayeler yer alıyor.Kolay okunabilen,yer yer dokunakli bir kitap.Iyi okumalar.
Bir de Baktım YoksunYekta Kopan · Can Yayınları · 20141,255 okunma
·
115 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.