Nabi

@lnbtr
8/10
·180 syf.··
Beğendi
·
2019 1. kitabı
Okuduğum ilk Murakami kitabı. Akıcı bir kitap olduğu için sonunu okuyabilme merakıyla elimden bırakamayıp 4 günde bitirmiş ve beğenmiştim. Başta ilginç gelmiş, isimleri karıştırmış olsam da okudukça yazarın tarzına ve diline hızla alıştıran bir kitap. :)
Karanlıktan SonraHaruki Murakami · Doğan Kitap · 20175,2bin okunma
·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.